۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش
سرخط خبرها

توصیه مهم پاشازاده به مجیدی| ازحاشیه‌ها دوری کن

  • کد خبر: ۱۰۸۱۰۰
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
توصیه مهم پاشازاده به مجیدی| ازحاشیه‌ها دوری کن
مهدی پاشازاده دراین هفته‌های پایانی که حساسیت بازی‌های لیگ به اوج رسیده از فرهاد مجیدی می‌خواهد بیش از هر زمان دیگری حواسش به دوری از برخی حواشی باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی پاشازاده، پیشکسوت خوش نام باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل شهرخودرو، حرف‌های جالبی به زبان آورده است. پاشازده می‌گوید: «درباره بازی با شهرخودرو که نمی‌توان گفت لذت بخش بود. به نظر من که کلا لیگ ایران جذابیت بالایی ندارد. در واقع استرس و عدم تمرکز باعث شد رسیدن به امتیاز تا دقایق پایانی طول بکشد و درنهایت رمضانی برای استقلال گل بزند. واقعیت این هست که استقلال خیلی موقعیت ایجاد نمی‌کند، اما هر طور که بازی می‌کند ۳ امتیاز‌ها را می‌گیرد و اکنون با اختلاف ۶ امتیاز در صدر جدول است. ۵ سال دیگر کسی یادش نمی‌ماند که استقلال زیبا بازی می‌کرده یا نه، اما مهم کسب جام است.» پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: «آرمان رمضانی با گلش به استقلال کمک بزرگی کرد و مشخص است که اکنون باید مورد توجه باشد. او بازیکن مستعدی است که شاید باید در موردش گفت که در زمان مناسبی وارد استقلال نشد، اما امیدوارم هم عملکردش بهتر شود و هم بیشتر بازی کند، چون خیلی به او بازی نمی‌رسد.» پاشازاده از فضای ایجاد شده در رسانه‌های مجازی به شدت ناراحت است: «فضای ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی هیچ کمکی نمی‌کند. جز بی مهری و سیاهی حاصلی برای ما ندارد. نمی‌دانم چرا همه در مورد همه چیز اظهار نظر می‌کنند.» پاشازاده سپس مثالی آورد: «ژاوی قهرمانی رئال را تبریک گفت و سپس تاکید کرد که برای سال آینده سعی می‌کنیم خودمان را به رئال نزدیک کنیم. ۵ سال پرسپولیس قهرمان شد باید به آن‌ها تبریک گفت. امروز استقلال قهرمان شود باید به این تیم تبریک گفت نه اینکه دنبال پایین کشیدن آن‌ها باشیم.» توصیه پاشازده به مجیدی از همه مهم‌تر است: «توصیه من به فرهاد مجیدی این است که حرف و حدیث‌ها گوش ندهد و نگاهش به عقب نباشد و رو به جلو حرکت کند. وارد حاشیه نشود. الان همه چیز دست خود کادرفنی و تیم استقلال است و به فکر نتایج سایر تیم‌ها هم نباشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->